Een jaar geen Gerrit Krolbrug meer
Komende zondag is het exact een jaar geleden dat de brug door een Duitse schipper werd geramd.
Algemeen nieuws voor onze wijken
Komende zondag is het exact een jaar geleden dat de brug door een Duitse schipper werd geramd.
Op 28 april was er in de Hunzeborgh een bewonersavond over de energietransitie, georganiseerd door het energieteam de Hunze / Van Starkenborgh.
Op die avond zijn een drietal presentaties gegeven, en na de pauze was er een gesprek met bewoners.
Natuur en Duurzaamheid Educatie, afdeling van de gemeente Groningen, organiseert een natuurfotowedstrijd.
Alsnog: bijeenkomst over energietransitie in onze wijken.
Donderdag 28 april vanaf 20.00 uur in De Hunzeborgh.